نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6087
-
الف
+

اظهارات عجیب «هرتیک روشن» در خصوص کرکترش در فلم «سوپر30»

هرتیک روشن» در یک مصاحبه از تاثیرات مثبت نقش آفرینی در فلم «سوپر30» بر زندگی شخصی خود گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «هرتیک روشن» بازیگر و ستاره محبوب سینمای هند طی یک مصاحبه از تاثیرات نقش آفرینی در فلم «سوپر30» بر زندگی شخصی خود گفت.

هرتیک روشن در فلم «سوپر 30» نقش یک ریاضی دان نابغه را بر عهده دارد که معتقد است مردم فقیر هم قابلیت تبدیل به نابغه شدن را دارند، برای این منظور پلانی به اسم «سوپر 30» را برای 30 دانشجو راه اندازی می کند تا امتحان کانکور را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی در مورد تاثیرات این فلم در زندگی شخصی اش گفت: همیشه در جنبه های مختلف شخصیتم در کاوش هستم تا حقیقتا همان چیزی باشم که مردم دوست دارند و مهم ترین موضوع در قلبم کشف خوب و بد است. هنگامی که فلم نامه «سوپر30» را مطالعه کردم احساس نمودم این همان چیزی است که در قلبم می گذرد و در آن لحظه تصمیم گرفتم که باید انجامش دهم.

به نظرم شباهت بسیاری با کرکتر «آناند کومار» دارم زیرا به دنبال این خوبی ها و ارزش ها در بالاترین حد هستم و این همان چیزی است که همیشه آرزو می کنم.

اینکه تقریبا یک سال طول کشید تا به قالب شخصیت فلم وارد شوم، تجربه بسیار سختی بود اما در نهایت باعث شد کار نهایی بسیار رضایت بخش باشد و کرکتر «آناند کومار» را بسیار تحسین می کنم.

وی هم چنین اضافه کرد: ایفای این نقش باعث شد تا مسئولیت پذیریم بیشتر شود و حالا بیشتر از قبل با فرزندانم به گپ و گفت و گو می پردازم و احساس می کنم که از قبل خواسته ام همین بوده است.

هرتیک روشن ادامه داد: کار کردن با بازیگران جوانی که در نقش محصل با من همراه بودند بسیار چشمگیر بود، آنها به من یاد دادند که دیدم نسبت به ارزش های علمی بیشتر گسترش یابد و متوجه شدم که قضاوت در مورد دیگران بسیار امر اشتباهی است و از این پس هرگز در مورد کسی قضاوت نخواهم کرد.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

آخرین خبرها از بالیوود / « هرتیک روشن » سوپرمن می شود 

فلم پرانتظار «سوپر30» با بازی «هرتیک روشن» اکران می شود + تیزر

دیدار هرتیک روشن و جکی چان در چین + عکس

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر